Cuma, Eylül 23, 2005

Adi buzdolaplari

Neden bilmiyorum, bugun etrafimdaki butun buzdolaplari pakt kurmus, ustume ustume gelip “Yesilerigi yiyceeeez, nihoohahaaaaa” diye bagiriyorlar gibi geliyor. Her gun alisik oldugum olagan ugultulari bugun kafami sisiriyor. Zaten kapinin hemen dibindeki asansorunun kapisinin gunde 79 kere acilip kapanmasina da kil olmaktayim. Hem buranin penceresi de yok, daha once bahsetmis miydim. Ha evet, bahsetmis olmam lazim, sanirim Mertcan bogaz manzarali ofisinden tasiniyor diye sizlanirken bahsetmis olmaliyim. Tamam tamam kizma Mertcan :) Hem Erik’in de morali bozuk, Kedi’den mi bulasti aceba Sugibi? Bugun de Cuma. Hafta bitiyor diye sevinip enseyi kapamaya calisacagima “himmm, aksama da sosyal bi seyler yapmamiz lazim, ne de olsa Cuma, acaba ne yapsak ki” diye dusunup yok yere kendimi germekteyim. Galiba bugun biraz karamsar bir gunumdeyim. Havalardan midir nedir…

7 yorum:

wizkid dedi ki...

bugunlerde bende daraliyorum.. mevsimlemi alakali acaba.

mono dedi ki...

war bi uğursuzluk ama ben de anlamadım, benim için kara cumadan farksızdı dün.

Gün dedi ki...

Kedidir kedi :) ( Sugibinin kedisi değil tabii ki...)

Adsız dedi ki...

kedidir kedi (sugibinin kedisi:)

YesilErik dedi ki...

:)))

Tijen dedi ki...

olur bazen öyle seyler.
makarna yiyince iyi gelir, erkenden yatarsin, ertesi gün yenilenmis olarak kalkarsin.
denemesi bir paket makarna..
tijen

YesilErik dedi ki...

Makarnanin moral duzeltme konusunda sihirli bir gucu var degil mi? Cikolata gibi. Cikolatanin mekanizmasi cozulmus, beyinde serotonin salgilanmasini sagliyor. Peki karbonhidratlarin nasil bir mekanizmasi var? Bunu bi arastirmak lazim galiba Tijen :)